Продавець Оптово-розничный интернет-магазин "SmartBuyOnline" розвиває свій бізнес на Prom.ua 3 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1208 відгуків
Интернет-магазин лучших цен
Графік роботи
  • Понеділок
    09:0018:00
  • Вівторок
    09:0018:00
  • Середа
    09:0018:00
  • Четвер
    09:0018:00
  • Пʼятниця
    09:0018:00
  • Субота
    Вихідний
  • Неділя
    Вихідний
Контакти
+380 (50) 389-91-55
+380 (67) 676-20-86
Оптово-розничный интернет-магазин "SmartBuyOnline"
Широка 1, Львів, Україна
+380930628933
+380 (50) 389-91-55
+380 (67) 676-20-86

Поширені питання

  • Часті питання

    • Як я можу оплатити своє замовлення?

    Зараз доступні такі способи оплати:

    - готівка оплата;
    - безналічна оплата
    - оплата картками Visa і MasterCard
     

    • Як здійснюється доставка по Україні?

    - Доставка по Україні виробляється за допомогою кур'єрської служби "Нова Пошта", "Укрпошта".

     

    • Як можна оплатити замовленняжею?

    Оплата Платима під час отримання товару можлива у всіх населених пунктах на території України.
    Оплата проводиться виключно в національній валюті.
    На підтвердження оплати транспортна компанія видає чек.

    • Я можу обміняти чи повернути товар?

    Так, ви можете обміняти або повернути товар упродовж 14 днів після купівлі. Це право гарантує вам «Закон про захист прав споживача».

    Щоб використовувати цю можливість, будь ласка, переконайтеся, що:

    — товар, не був у використанні та не має слідів використання: подряпин, відколів, потертостей, на лічильнику телефона не більш ніж 5 хвилин розмов, програмне забезпечення не зазнало змін тощо;
    - товар повністю укомплектований і не порушений цілісність паковання;
    — збережені всі ярлики та заводське маркування.

    Якщо товар не працює, обмін або повернення товару відбувається тільки за наявності виведення сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені.
     

    • Який у вас графік роботи?

    - Понеділок — п'ятниця: з 9-00 до 18-00;
    - Свята,  неділя: вихідні.

     

    • Яка гарантія, що після передоплати замовлення я його отримаю?

    У вас залишаються два документи, які підтверджують нашу з Вами співпрацю: виписаний нами рахунок-фактура та документ про оплату, який надає банк. У разі перерахування грошей у нас виникає довговічне зобов'язання перед Вами. Воно погашується тільки після підписання накладної, яку Вам привезе кур'єр.

    Отже, Ви маєте всі важелі впливу на нас: суд, товариство захисту прав споживачів та інші. Також Ваші інтереси захищають закон "Про захист прав споживачів".
     

    • Як швидко відбувається надсилання?

    Відсилання відбувається впродовж 1-3 днів. Якщо відправлення буде довше, ніж зазначений час, то ми додатково зв'яжемося з Вами для підтвердження актуальності замовлення.

     

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner