Продавець Оптово-розничный интернет-магазин "SmartBuyOnline" розвиває свій бізнес на Prom.ua 3 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1207 відгуків
Интернет-магазин лучших цен
Графік роботи
  • Понеділок
    09:0018:00
  • Вівторок
    09:0018:00
  • Середа
    09:0018:00
  • Четвер
    09:0018:00
  • Пʼятниця
    09:0018:00
  • Субота
    Вихідний
  • Неділя
    Вихідний
Контакти
+380 (50) 389-91-55
+380 (67) 676-20-86
Оптово-розничный интернет-магазин "SmartBuyOnline"
Широка 1, Львів, Україна
+380930628933
+380 (50) 389-91-55
+380 (67) 676-20-86

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Повернення товару можливе якщо збережено товарний вигляд. Повернення можливе протягом 14 днів, якщо товар не підійшов. Поверненню не підлягають: 1) Товари з герметичною заводською упаковкою, що ушкоджується під час відкриття упаковки (запаяний блістер); 2) Вживані товари та товари, які були знижені в ціні (такі товари мають позначку "Уцінка") 3) Товари, які не підлягають поверненню згідно із Законом України (ПОСТАНОВА від 19 березня 1994 р. N 172) Для повернення/обміну товару належної/неналежної якості: 1. Зверніться на пошту: niceprice.customercare@gmail.com 2. У темі листа напишіть номер вашого замовлення та коротко опишіть ситуацію 3. Відділ повернення/обміну розгляне Вашу заявку 4. Вам надішлють акт повернення/обміну який треба заповнити, та адресу для відправки товару 5. Після отримання товару ми повернемо Вам кошти на вказані реквізити, або зробимо обмін товару. Максимальний термін обробки повернення або обміну 14 днів від моменту отримання магазином.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner